Monday, April 27, 2009

~Sakit gigi!!~

wa!!.. sakit gigi ar.. dh lame x kne sakit gigi.. tapi bukan psal mkn bnyk manisan k.. nie ha.. gigi blkng nk tumbuh.. Org ckp gigi bOngsu kan??.. sakit ar!!.. tlOng!!.. nk mkn pOwn susah.. terpakse ar mkn ckit jer.. ha3.. alamtnya,, trun ar berat ckit.. kih3.. dlu der sOrg kwn den kat muO tumbuh gigi bOngsu gak.. den ckp mcm nie yO..

ACHA : Mir,, sakit dOh gigi aku..
AKU : Lorr,, dh besar2 pOwn gigi ganti lagi??..(aku x tau lagi gigi bOngsu tumbuh lmbat)..he3

ACHA : Nie gigi bOngsu ar..
AKU : Gigi bOngsu??..

ACHA : Gigi paling ujung ar..
AKU : Lorr,, thn jer ar..cam budak kecik..eesh!!..

ACHA : Sakit la sengal..
AKU : Uwekk!!..=p

Skang bru la den tau sakitnyer mcm maner.. ha3.. sOrry acha.. Or name btOlnyer Natasha Ain Bt. Jamian.. nama nk sedap.. kah3.. Org kate dh tumbuh gigi last nie dh matang kan??..

9 comments:

anisewater said...

kantOi acha!!haha~
aku pOwn da tmbOh..
kire aku da matag r nie..hoho~

wHo eLsE?! said...

kah3..
ceh3..
nk jugak matang..
bOleh ar izrin..
ha3..

A.N.E.F.F said...

matang ke..?

wHo eLsE?! said...

kih3..
x tau ar nep..
hi3..
ckp jer..
tpi still cam budak2 jer..
he3.

pinky gurl said...

haha..amer matang..lawak2..

wHo eLsE?! said...

ceh..
kuang asam tOl hjr..
x per2..
kih3..=p

pinky gurl said...

yew ar..owg kuang asam..xpew2..ngajowk ar..=(

i.a.m.r said...

acha?
bile acha tumboh gigi mer?
aku dok sebla die pn x tau...

wHo eLsE?! said...

lOrr..
dier x gtau kOt..
ntah ar..
aku x ingat biler..
tapi dier yg gtau aku..he3..