Wednesday, April 8, 2009

~Gempar!!..

Org ckap gune line lagi save dari prepaid..tapi kOrg msti terperanjat dengan ape yg bakal aku
citerkan nie..tOp-up RM 10 tapi bOleh tahan sampai sebulan tak kira la kalO kOrang
bergayut berapa lama pOwn Or hntr berapa juta sms sekalipOwn..mngkin rzki aku ari 2..aku gi la jumpa abng sdare aku..dier ajar cam mane nak crOssing accOunt..cOz dier keje kat
bhgian System DevelOpment TelecOm..kuang asam dier..ha3..btw..kdng2 tlOng gak member2 yg clOse dgn aku suwOh tOp-up kan..tapi amek kOmisen ar..same jer jhat dier dgn aku..he3..

Ok..secara simplenya aku trngkan kOrang k..tapi INGAT!!..(jngn wat lebih dari 3 kali ntOk 1 nO cOz system akn autO detect n btlkn nO kOrang)..

Timingnya - kOrang leh tOpup pertengahan ujung bulan th8s mean between 25hb ke ats dlm kOl 3am ke atas..cOz dlm tempOh nie system akn diselenggara sO ader lOophOles..tapi kne try and errOr ar..

Ok mcm nie k..(misi jahat mula..ktwa jhat ckit..ha3..)

1) beli tOp-up RM 10..gesek n ready..he3..

2) kOrang type <**REC 10>,, then send tO 09901..

3) pas2 tnggu reply..kat skrin akn kuar satu serial number 6 digit..then kOrang salin..

4) then kOrang type balik <123456>msukkan 6 dgit tadi..then send 09902..

5) pas2 diOrang akn reply "insert tOpup number" sO kOrang type 14 digit tOpup number

yg kOrang beli mcm nie : <01234567890123> then send tO 09903..

6) tak lama pas2 diOrang akan reply..

"TengkOrak kO berjambul..ingat nie cOmpany Opah kO punyer??..wei..masOk tOilet pOwn

kne byr 20$ tau!!..nie kO nak tOpup 10 hengget tpi nk pkai seumur hidup lak!!..banyak

cantik muka kO!!.."


Hah!!..2 ar..aku pOwn x sangka diOrang akn reply mcm 2..kecik atie aku..kdng2 aku try lagik

tapi diOrang bls lagi kasar dari tadi..mcm2 bhsa der..bOleh menitik air mata beb..

dah ar..penat lak menipu..kah3..

p/s: kalO x nk kne sOrang cOpy+paste ar kat blOg kOrang..

da!!..

9 comments:

A.N.E.F.F said...

amir bongok..!!!
aku da nk salin da tau...
hawau le ko nie...!!

arghh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pinky gurl said...

ahax..lawak2..
amer amer...
sjak bilew amer pndai menipu neh..??hehe..

wHo eLsE?! said...

yeye!!..
anep kne..
tahniah..kah3..
puas ati den..
jgn mrh..

tipu sunat ar hjr..
kih3..

i.a.m.r said...

amer..
ko ni mmg arr..

wHo eLsE?! said...

ha3..
ayie pOwn kne gak..
tahniah!!..
kuang3..

anisewater said...

punyer la khusyuk bacer..
siap da target nk wat daa..
hampes2...huhu~

wHo eLsE?! said...

kesian juicy..
ha3..
i'm sOrry!!..
he3..

JR said...

huk hukk
aku nak nagis....

sengal!!!!!

wHo eLsE?! said...

wakaka..
den x ghOti nak buwek apO laie..
2 yg pOst bnde ngarut 2..
kih3..