Monday, July 6, 2009

~hyE aLL!!..~

ha3!!..
lama ghasenye x stOry2 kat cni..
sempat bacer blOg member2 lain jer..
nie pOwn cOz terlanjur nk update student pOrtal tadi..
sO,,buat ar skali..he3..
ye ar..
bnyk hOmewOrk ar..
satu minggu ader 3 lab repOrt..
pas2 tambah lagi dengan tutOrial yg melambak 2..
blOm abes lagi,,dengan kuiz lagi,,test lagi..
adoyai,,pening kpale aku..
tapi nak wat cam ner..asasi nie pOwn stahun jer..
kena ar scOre gila2..
kalO x dpt 3.5 abOve,,gOOdbye medic,,phrmcy n dentist ar jwbnyer..ha3!!..
hurm,,well nk wish sOmething 2 member2 yg tgh further study nie..
GOOD LUCK WEI!!..
2 muhammad amir abdul rahman..
yg tgh smbung InternatiOnal Bac*** ape ntah 2..
2 muhammad aneff bahrOm..
yg skang tngah further 4 tesl kat UITM Melaka..
x mO tensiOn2!!..rilek wei!!..ha3..
2 nur izrin anis..
nie plak ader kat INTEC 4 preparatiOn..
jgn lupa bwk balik salji au..ha3!!..
2 izzah alia muhammad rOsli..
yg tgh stdy kat matrik perak..
ingat pesan aku dlu 2..
nO cOuple au!!..ha3!!..
n 2 all member2 yg lain..
ingat wei..
STUDY SEKALI JER!!..
ok2..chOw dlu..
jap agi der lab chemist..
adiOs!!..
WASSALAM...

2 comments:

anisewater said...

amer...aku terharu nama aku ada..hehe~
weh..bila nak wat reunion rmai2 dak uitm...??
aku da pat on9 kat cni..tp takat kat library ngan lab jela..
shashi de kat cni gek..hehe~
kami tggu2 bila nak jumpe kowunk2..ecehh~

A.N.E.F.F said...

mir...mmbr aku ramai gile seh g IPG..
mostly bdk yg slalu tdo bilik aku, lebey kuang 4 org da blah...
mak datok aii..bosan gle skang...
skang kitorg bizi ngan induction ngan senior..bayangkn, pukul 6 pagi baru die lepas masuk tido..
palat mir..!

mir..cite hot!
aku dikhuatiri kene H1N1..siot btol aku ckp kat doc tu..
aku demam je siot..tp, agak lama la aku demam..4 ari..hik3

kan bdk asasi cuti sminggu x lama lagi kn..??klu x masa tu kitaorg kene BTN..tp da postpone....

aku ok jek..cuma da start test la.. sblm ni kuiz jek.. mggu depan ade 2 test ngan 1 kuiz.. test subjek sejarah lak tu..adoi amir2...doakan jela aku...

how's urs by da way??


*teslian kat melaka masih mengamalkan ciri2 ketimuran ya...
harap maklum... :)