Thursday, March 19, 2009

~Mukadimah~

salam.. bertemu lagi dgn amer dlm sgmen sembang2.. ceh.. persn la plak.. ha3.. at last!!.. dpt gak aku siapkan blOg nie.. ye ar.. mne ar aku suka bab2 guna pc nie.. lemah giler seh.. blOg nie pOwn ader org ajr.. aku nie ngader2 ckit.. nk tnggu org ajr baru nk buat.. ha3.. neway,,thnks 2 my tenaga pengajar.. ckgu anep n ckgu ayie.. lamer dh dak anep tnggu blOg nie.. wlaupun blOg nie pOwn lebih kurang jer mcm dier punyer!!.. ha3.. x per2.. nnti den dh pandai,,den tukar lah mane yg mane bOleh k.. hurm.. x tau nk taip per lagi.. aku der ckp kat kwn aku mlm tadi yg aku x pandai nk wat blOg nie.. sbb x reti nk wat krgn.. ha3.. x mcm kwn aku 'sOrg' nie.. dier kalO taip boleh wat krgn.. ha3.. jgm mrh eh kalO saper2 yg trase 2.. (ingat ape pesn nenek aku).. ha3.. hurm.. ok.. memndangkan blOg nie bru lagi,,ape kater kOrg gi tgOk kat link Lawak JPJ 2.. ayie yg bagi.. kalO x gelak 2 x leh wat aper ar.. he3.. nk ckp per lagi.. ok.. caper2 yg nk bOrak dgn aku leh ar ym dgn aku kat mickey_aremay91@yahoo.com k.. aku x kisah saper2 pOwn.. lagi best kalO budk batch aku ar.. hurm.. nep,,nnti kO nyer tag aku wat k.. lmbt ckit.. he3.. cper2 yg expert dlm benda2 berkaitan blOg nie leh ar ajr aku.. ha3.. hurm.. ok ar.. smpai di cni sajer cOretan gua.. ceh bajet gnas la plak.. ha3.. nnti der mase aku pOst benda lain k.. wassalam..

~UKHWAH FILLAH ABADAN ABADA!!~

1 comment:

i.a.m.r said...

ni segmen sembang2 eyh??
haha..
pe lg..
jom sembang!
tah pape jek aku nih..